I´m back in bussniess

Jag är tillbaks!!! hade tidigare en blogg som hette menaaale.blogg.se men tog bort den på grund av dålig uppdatering av mig och för att jag inte orkade, men nu när jag tänker efter så är bloggandet en ass kallas grej. Välkommna till min nya blogg människor, min blogg handlar om mode, alltså vad mode är enligt mig och annat kult, mycket bilder kommer ni få se mer än text. Det kommer ta ett tag tills jag kommer in i blogg världen igen men det ska inte vara några problem och designen får jag jobba på. 


I'm back! formerly had a blog called menaaale.blogg.se but removed it due to poor update of me and that I could not manage, but now when I think of it as blog an ass called thing. Welcome to my new blog people, my blog is about fashion, that is what fashion is to me and another cult, many pictures you will see more than text. It will take a while until I enter the blogosphere again, but it should not be any problems and design I get to work on.

  
translate whit translate.google.se


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kul att du skaffat blogg igen =)

2009-08-31 @ 21:42:54
URL: http://ceciliaann.blogg.se/
Postat av: lisen

najsigt :)

2009-09-07 @ 21:37:25
URL: http://liiseen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0